امام جمعه ایوانکی:
امام جمعه ایوانکی گفت: هر سه شهرک صنعتی ایوانکی مشکلات زیادی دارند، کارخانه‌های بسیاری در کشور تعطیل‌ شده‌اند و دولت عملکرد ضعیفی در اشتغال‌زایی و رونق تولید داشته است.
کد خبر: ۴۲۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 14 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره عملکرد اقتصادی دولت اظهار کرد: دولت در برخی جهات فعالیت‌های خوبی انجام داده است که نمی‌توان این موارد را انکار و باید بازگو کرد.

وی تصریح کرد: دولت در بحث پزشکی و در مجموع بهداشت و درمان زحمات خوبی کشیده و در تقویت زیرساخت‌ها و کاهش هزینه‌های درمانی گام برداشته است.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه گلایه ما از عملکرد دولت در بخش‌های اشتغال و تولید است، اضافه کرد: دولت عملکرد ضعیفی در حوزه‌های اشتغال‌زایی و رونق چرخه تولید داشته که دلایل آن هم شفاف است.

کشمیر با نقد عملکرد دولت در بخش صنعت به‌ویژه در ایوانکی تصریح کرد: ایوانکی از سه شهرک صنعتی برخوردار است که هر سه ضعف‌ها و مشکلات زیادی دارند و در مجموع آن‌طور که باید به بخش صنعت توجه می‌شد، این توجه صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه بسیاریاز کارخانه‌ها تعطیل‌ شده‌اند، اضافه کرد: خیلی از کارخانه‌ها با ظرفیت محدود مشغول فعالیت هستند و تولید محدودی دارند و دور از ظرفیت کامل کار می‌کنند.

امام جمعه ایوانکی اظهار کرد: دولت باید توجه بیشتر و عمیقی نسبت به این ظرفیت‌ها داشته باشد و با گردش چرخه صنعت، رونق اقتصادی و به‌تبع آن اشتغال و رونق تولید را در اولویت قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار