رئیس دادگستری گرمسار:
رئیس دادگستری گرمسار بابیان اینکه پرونده‌های ورودی این شهرستان در یک سال اخیر ۲۵درصد کاهش‌یافته است، گفت: دادگستری گرمسار سالانه میزبان سه هزار پرونده است.
کد خبر: ۴۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 28 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابراهیم ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از ظهر چهارشنبه خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه، ضمن بیان اینکه در سه سال گذشته به‌طور متوسط چهار هزار پرونده به دستگاه قضا گرمسار وارد می‌شد، بیان کرد: در یک سال اخیر این میزان به سه هزار پرونده کاهش‌یافته است.

قوه قضائیه لوگوی دادگستری

وی افزود: درمجموع کاهش ۲۵درصدی ورودی پرونده‌ها رشد بسیار خوبی را در حوزه قضایی گرمسار نشان می‌دهد که این امر قطعاً حاصل فرهنگ‌سازی در راستای کاهش وقوع مسائل قضایی است.

رئیس دادگستری گرمسار، همچنین گفت: یکی دیگر از اتفاقات مثبت رخ‌داده در این شهرستان کاهش روند رویه‌های قضایی از بیش از ۴۵ روزبه زیر ۴۰ روز است که این امر در راستای کاهش نارضایتی از دستگاه قضا و با تلاش مضاعف مجموعه دادگستری و شورهای حل اختلاف سطح گرمسار، میسر شده است.

ابراهیم‌زاده همچنین از الکترونیکی کردن پرونده‌های دادگستری گرمسار خبر داد و ابراز کرد: این روند در سال جاری آغاز و تا پایان سال در زمره اولویت‌های کاری دستگاه قضا خواهد بود.

وی افزود: سهولت در دسترسی پروند ها، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در خدمات ارائه‌شده به مردم که درنهایت رضایت ارباب رجوع را در پی دارد در زمره مزیت‌های این سیستم الکترونیکی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار