به همت بسیج مساجد و محلات شاهرود
فراخوان مقاله‌نویسی «بسیج، راهکارهای جدید و علمی در تولید و اشتغال» به همت بسیج مساجد و محلات شاهرود ارائه شد.
کد خبر: ۴۵۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 30 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، فراخوان استانی مقاله‌نویسی با موضوع «بسیج، راهکارهای جدید و علمی در تولید و اشتغال» به همت بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) سپاه شاهرود ویژه بسیجیان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی ارائه شد.

فرمانده بسیج حزب‌الله شهرستان شاهرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهرود با اشاره به شرایط تهیه مقاله اظهار کرد: حداقل هر مقاله در پنج صفحه A4 به‌صورت تایپ شده باشد و مقالات برای اولین بار و بدون کپی‌برداری ارائه شود؛ بیشتر امتیاز مقالات مربوط به ارائه راهکارهای نو و عملی درباره موضوع است.

محمد اکبری افزود: حداقل شرایط سنی برای شرکت‌کنندگان، ۱۵ سال است و برای عموم افراد آزاد است و درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و آدرس پستی و نام پایگاه بسیج منطقه الزامی است.

وی با اشاره به این فراخوان و شرایط آن خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان تیرماه و اعلام نتایج 15 مردادماه است و مقالات برگزیده، در قالب کتابی منتشرشده و در اختیار بسیجیان محترم قرار خواهد گرفت.

فرمانده بسیج حزب‌الله شهرستان شاهرود ادامه داد: علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ارسال مقالات و دیگر شرایط می‌توانند از طریق آدرس دبیرخانه به نشانی شاهرود، شهرک امینیان، مسجد عسکریه، پایگاه بسیج حزب‌الله، آی دی تلگرام @hezbollahshahroud، سایت www.Hezbollahsh.Salehin.ir و سامانه پیامک 30001363000078 مراجعه کنند.

اکبری با اشاره به جوایز این مسابقه عنوان کرد: سه کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات برای سه مقاله برتر، ده‌ها کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس، ده‌ها کمک‌هزینه خرید کتاب، ده‌ها سکه طلا و هدایای ارزنده دیگر ازجمله این موارد است.

منبع: فارس
برچسب ها: مقاله ، بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار