معاون استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اعتبارات ۷۲ مصوبه سفر سال۹۵ رئیس‌جمهور به سمنان به میزان ۵۴۵ میلیارد تومان تخصیص‌یافته است.
کد خبر: ۴۵۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 12 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی زندیه وکیلی پیش از ظهر دوشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر سال ۹۵ رئیس‌جمهور، به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبارات این سفر به استان تخصیص یافت، بیان کرد: مشکلات جذب و تخصیص اعتبارات شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق منطقه ای، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی بررسی و برای آن‌ها راه‌حل‌هایی پیداشده است که امیدواریم با تلاش مدیران استانی اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در خصوص پروژه‌های مصوب به‌خوبی خرج شود.

کراپ‌شده - مهدی زندیه وکیلی معاون پیگیری امور عمرانی استاندار سمنان

وی افزود: علاوه بر این میزان ۱۷ میلیارد تومان برای ۲۰ شهرداری استان سمنان و برای طرح‌های بوستان‌ها و طبیعت‌گردی و تجهیزات بوستان‌های کودک تخصیص‌یافته است.

معاون استاندار سمنان همچنین گفت: از مجموع ۹۴۸ میلیارد تومان مصوبات سفر استانی ریاست‌جمهور به این استان، ۵۴۵میلیارد تومان تخصیص و مابقی در طول سال جاری تخصیص خواهد یافت که این امر بازهم همت مدیران استانی را می‌طلبد تا بتوانند بهترین تخصیص‌ها را برای طرح‌های خود داشته باشند.

زندیه وکیلی بیان کرد: با اختصاص این اعتبارات می‌توان به معضلات حال حاضر استان سمنان مانند آب و خشک‌سالی، کشاورزی و بیکاری سروسامان داد.

در این نشست همچنین مصوب شد تا مدیران شهرستانی دستگاه‌های دولتی روند تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه ها را با اولویت رفع مشکلات مردم پیگیری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار