استاد دانشگاه:
استاد دانشگاه، درباره اهمیت آموزش در راستای ترویج حجاب و عفاف در جامعه، گفت: حجاب و عفاف امنیت فردی و اجتماعی در بر دارد.
کد خبر: ۴۵۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 13 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی خلجی صبح پنج شنبه در سمینار آسیب های ماهواره بر حجاب و عفاف به میزبانی شرکتبرق منطقه ای سمنان، با بیان اینکه بیشترین آسیب های اجتماعی امروز در جامعه از نبودن عفاف و حجاب زن و مرد است، اظهار داشت: شبکه‌ های ماهواره‌ ای که در راستای جنگ نرم دشمنان راه ‌اندازی شده با نمایش برنامه‌ ها و فیلم‌ های مبتذل به دنبال ایجاد خدشه و خلل در استحکام بنیان خانواده‌ ها هستند تا با ترویج روابط نا مشروع و غیر اخلاقی اساس خانواده‌ ها را از هم بپاشند.

سمنان برق منطقه ای  - کراپ‌شده

وی بااشاره به لازم و ملزوم بودن حجاب و عفاف گفت: انسان در سایه عفت می تواند از کارهای زشت خودداری کند و این عفت است که به انسان مناعت طبع می ‌دهد تا انسانبه شهوات نفسانی غلبه پیدا کند.

این کارشناس علوم اجتماعی با اشاره به نقش مهم عفاف و حجاب در تحکیم خانواده و حفظ امنیت فردی و خانوادگی، تاکید کرد: حتی کسانی که به اسلام معتقد نیستند برای حفظ امنیت فردی و اجتماعی و پایدار ماندن بنیان خانواده باید به حجاب به عنوان قانونی اجتماعی پایبند باشند.

خلجی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی امروز در جامعه از نبودن عفاف و حجاب زن و مرد است، اظهار داشت: رعایت حجاب در جامعه می تواند باعث کاهش مفاسد اجتماعی شود.

وی دیدگاه جوامع غربی در خصوص حجاب و عفاف را مضر و مخرب دانست و ابراز داشت: نوع نگاه فرهنگ منحط غرب به بحث حجاب استفاده ابزاری از زن است و آنان هیچ گونه شان و کرامتی برای شخصیت زن قائل نیستند.

منبع: مهر
برچسب ها: حجاب و عفاف ، علی خلج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار