امام جمعه ایوانکی:
امام جمعه ایوانکی با بیان اینکه تبلیغات تلویزیونی رژیم صهیونیستی علیه حماس یک بازی است، گفت: آمریکایی‌ها دنبال تسلط و غارت اموال کشورهای اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۵۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 30 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در واکنش به سیاست‌های ضد اسلامی آمریکا اظهار کرد: آمریکایی‌ها دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و رژیم صهیونیستی هم در این صف قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دنبال تجزیه کشورهای اسلامی به کشورهای کوچک است تا بتوانند اهدافی که مدنظر دارند را اجرایی و عملیاتی کنند، تأکید کرد: آمریکایی‌ها دنبال تسلط و غارت اموال کشورهای اسلامی هستند؛ وقتی‌ یک کشور متحد، بزرگ و یکپارچه باشد، بستر عملیاتی‌شدن این دست نقشه‌های استکبار جهانی نخواهد بود.

کشمیر با بیان اینکه وقتی یک کشوری ضعیف شود به‌راحتی می‌توانند آن را چپاول کنند، تصریح کرد: استکبار جهانی با طرح تجزیه سوریه دنبال تحقق این اهداف شوم خود است.

وی در واکنش به تبلیغات رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره قدرت موشکی حماس اضافه کرد: رئیس‌جمهوری و سران آمریکا سرمایه‌گذاری زیادی درباره تسلیحات و فروش ادوات جنگی انجام داده‌اند و آن را حق خود می‌دانند.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه آمریکا بزرگ‌ترین کارخانجات تولید سلاح را در دنیا دارد، اظهار کرد: چطور برای خود می‌پسندند ولی برای حماس جرم است، پس معلوم است که این دست تبلیغات در تلویزیون رژیم صهیونیستی بازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار