جو بایدن در مقاله‌ای در نشریه نیویورک تایمز خطاب به مردم آمریکا نوشت که این کشور باید بپذیرد که ترامپ در مهار کرونا شکست خورده است
کد خبر: ۸۳۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 13 April 2020

بایدن: آمریکا بپذیرد که ترامپ در مهار کرونا شکست خورده است

به گزارش  تابناک سمنان: به نقل از نیویورک تایمز، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا در اواخر سال جاری میلادی، طرح جامعی موسوم به «بازگشایی ایمن» آمریکا ارائه داده که بر اساس آن ضررهای ناشی از ویروس کرونا و همه‌گیری آن قرار است تا حدودی جبران شود.

بدیهی است که در صورت پیروزی وی در انتخابات برنامه‌های اعلام شده از سوی بایدن عملی خواهد شد.

ارائه تست‌های گسترده تشخیص ویروس کرونا و ارائه برنامه‌ای جامع جهت کاهش  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از جمله مواردی است که در قالب این طرح پیش‌بینی شده است.

بایدن طی مقاله‌ای در این نشریه، خطاب به آمریکایی‌ها گفته که این کشور باید ناتوانی ترامپ در مواجه با ویروس کرونا را بپذیرد. بایدن در ادامه دولت ترامپ را شکست خورده معرفی کرده است. شکست دولت در برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و برآورد صادقانه در خصوص ویروس کرونا، نتایج فاجعه آمیزی برای آمریکا در پی داشته است.

بایدن در ادامه این مقاله تاکید کرد: «یک برنامه موثر برای شکست ویروس کرونا نیاز داریم. اینکه چگونه می‌توان اقتصاد کشورمان را به مسیر قبلی خود بازگردانیم نیاز به یک برنامه موثری دارد. بهداشت و اقتصاد جدا از یکدیگر هستند و این فکر اشتباه است».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار