استاندار سمنان گفت: آیین گرامیداشت اربعین شهادت شهدای خدمت در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ 30 June 2024

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از تسنیم، سید محمدرضا هاشمی اظهار داشت: این مراسم از طرف دفتر نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، دفتر نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و استانداری سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشای امشب نهم تیرماه ۱۴۰۳ و همزمان با چهلمین روز از شهادت شهید جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، در مسجد عابدینیه سمنان برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به حضور بیش از ۴۹ درصدی مردم این استان در انتخابات روز گذشته، از مردم این استان قدردانی کرد و افزود: میزان مشارکت مردم استان سمنان بیش از ۹ درصد از میانگین مشارکت کشور بیشتر بود.

هاشمی با بیان اینکه افزایش حضور در انتخابات، تکمیل کننده حماسه حضور پرشور مردم در آیین تشییع و تدفین شهید رئیسی و شهدای خدمت است، از مردم استان سمنان خواست تا هفته آینده در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت تصریح کرد: خدمات شهید رئیسی برای آبادانی کشور برای همیشه به یاد مردم خواهد ماند.

استاندار سمنان با اشاره به سفر‌های استانی شهید رئیسی به استان سمنان افزود: در سفر نخست و دوم شهید رئیسی به استان سمنان اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه استان سمنان اختصاص داده شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار