معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله انتقال یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱ 30 June 2024

به گزارش تابناک سمنان؛ حسین ابراهیمی افزود: بیش از۵۵۳میلیون و ۵۰۰هزار لیتر این فرآورده‌ها مربوط به بنزین معمولی و بیش از هشت میلیون لیتر آن بنزین پاک(یورو۴) است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت حدود ۸۸میلیون و ۵۰۰هزار لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته؛ اضافه کرد: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک(یورو۴) از کل فرآورده‌های انتقال یافته در بهار امسال حدود ۷۵۱میلیون لیتر و نفت گاز معمولی ۴۰۱میلیون لیتر است.

وی ادامه داد: تقریبا ۱۰میلیون لیتر نفت جت هم در همین بازه زمانی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال یافته است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی عملکرد این منطقه؛ خاطر نشان کرد: در سه ماهه اول امسال بیش از ۷۰ میلیون لیتر نفت گاز در سه نیروگاه حوزه عملکرد این منطقه رسید داشته‌ایم که سهم نیروگاه خیام نیشابور حدود ۴۰میلیون لیتر، نیروگاه شهید باکری سمنان بیش از ۵/۱۶میلیون لیتر و نیروگاه شهید بسطامی شاهرود تقریبا ۵/۱۳میلیون لیتر است.

شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، بخش از گلستان و سمنان را عهده‌دار است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار