به‌منظور ارتقای ضریب اطمینان شبکه انجام شد
به گزارش تابناک سمنان،مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از تبدیل 2 هزار متر خطوط فشار ضعیف برق طزره دامغان به کابل خودنگهدار خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 02 March 2016

احمد یوسفی امروز در گفت‌وگویی از اجرای رزمایش خدمت متعالی به‌منظور تبدیل بخشی از شبکه فشار ضعیف سیمی روستای طزره دامغان به کابل خودنگهدار خبر داد.

وی بیان کرد: این طرح جهادی ـ ضربتی با هدف ارتقای ضریب اطمینان و افزایش پایداری شبکه توزیع برق، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و رضایت مشترکان برق این روستا به اجرا درآمده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با بیان اینکه این اقدام به مدت چهار ساعت به انجام رسید، اظهار کرد: عملیات جایگزینی 2 هزار و 77 متر کابل خودنگهدار به‌جای شبکه سیمی، اصلاح لوازم اندازه‌گیری 150 انشعاب برق و بهینه‌سازی 42 سرچراغ روشنایی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته به شمار می‌رود.

یوسفی گفت: در این رزمایش، 6 اکیپ اجرایی به استعداد 65 نفر نیروی فنی، تخصصی و پشتیبانی، سناریوی موردنظر را محقق کردند و با موفقیت کلیه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را به انجام رساندند.

وی افزود: چنانچه اقدامات اشاره شده به روال عادی عملیاتی شود، 6 روز کاری زمان نیاز دارد اما در قالب کار گروهی و تجمیع نیروی انسانی و امکانات لازم، ظرف کوتاه‌ترین فرصت ممکن و با اعمال کمترین حجم خاموشی به مشترکان، بیشترین بهره‌وری حاصل شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار