مدیرکل اوقاف استان سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از حضور حدود دو میلیون نفر بار مسافر نوروزی در محل‌های اجرای طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 04 April 2016
عبدالله واحدی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات شهدای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: مسافران نوروزی و مردم استان سمنان بیش از یک میلیون و 950 هزار مرتبه در محل‌های برگزاری طرح آرامش بهاری در این استان حضور یافتند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری یکی از کارویژه‌های سالانه اداره کل اوقاف و امور خیری و ابلاغی از سازمان اوقاف است که نوروز هر سال برگزار می‌شود و امسال نیز در 41 امامزاده و بقعه متبرکه استان سمنان برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به استقبال مناسب مردم استان سمنان و مسافران نوروزی از اجرای طرح آرامش بهاری در این استان عنوان کرد: بیش از 45 هزار زائر از استان سمنان و سراسر کشور در آیین آغاز سال جدید در جوار امامزادگان این استان حضور یافته و سال جدید را با تبرک از این بزرگواران اغاز کرده‌اند.

واحدی با اشاره به اینکه برپایی خیمه‌های معرفت از مهم‌ترین قسمت‌های طرح آرامش بهاری در استان سمنان بود گفت: پاسخ به سؤالات شرعی، بخش ویژه مسابقات نقاشی و اطلاعات مذهبی کودکان، فروش محصولات مذهبی و راهنمایزائران از بخش‌های ویژه این خیمه‌های معرفت بود.

به گفته وی، در تمامی بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان که طرح آرامش بهاری در آن اجرا شد؛ خیمه‌های معرفت برپا شده است و استقبال بسیار خوبی از سوی مردم از این خیمه‌ها صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در ماه‌های آینده تصریح کرد: طرح ضیافت الهی به صورت گسترده در امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان ویژه ماه مبارک رمضان اجرایی و با توجه به نیات موقوفات استان سمنان پیش‌بینی می‌شود استقبال مناسبی نیز از اجرای این طرح صورت پذیرد.

واحدی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در تابستان امسال ویژه نوجوانان و جوانان استان سمنان از تدارک برنامه‌های ویژه غنی سازی اوقات فراغت آنان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد و گفت: حضور پرشور جوانان و نوجوانان استان سمنان در این طرح سبب غنی‌تر شدن آن می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار