صالحی خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان،رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در حال حاضر 80 دانشجو در دانشکده دندانپزشکی سمنان مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۲۱۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 11 April 2016

دکتر مهدی صالحی رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در حال حاضر 22 دندانپزشک متخصص در کلینیک دانشگاه فعالیت دارند و به مردم خدمات ارائه می‎دهند.

به گفته رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیش از 54 دندانپزشک در سطح شهر سمنان مجوز نظام پزشکی دارند.

صالحی در ادامه افزود: خیلی از پزشکان در سطح استان هستند که ارتباطی با دانشکده دندانپزشکی ندارند ولی پرونده هایشان در نظام پزشکی ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی سمنان در سال 91 راه اندازی شده است، گفت: هر وردی از این دانشکده بیش از 20 دانشجو داشته است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه تاکنون دانشجویان دندانپزشکی در 4 ورودی در این دانشکده ثبت نام داشته اند، تصریح کرد: در حال حاضر 80 دانشجو در دانشکده دندانپزشکی سمنان مشغول به تحصیل هستند.

صالحی با توجه به اینکه دوره تحصیل در رشته دندان پزشکی 6 ساله است، اظهار کرد: تاکنون فردی در این دانشکده فارغ التحصیل نشده است چرا که داشنجویان مربوط به این رشته در سال چهارم قرار دارند.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار