کرباسچی:
دبیر حزب کارگزاران، گفت: بزرگترین عملیات دیپلماسی تاریخ کشور درحالی رخ داد که چالشهای فراروی کشور را برطرف کرد.
کد خبر: ۴۱۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 03 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، غلامحسین کرباسچی در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سمنان ضمن اشاره به اقدامات دولت یازدهم در طول حیات خود، تاکید کرد: برجام ماندگار شد چرا که یک چالش فراروی کشور را رفع کرد لذا باید به آن بزرگترین عملیات سیاسی تاریخ ایران لقب داد.

کرباسچی - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه در دولت گذشته احزاب و گروه های سیاسی نمی توانستند با یکدیگر مذاکره کنند، افزود: برجام در دولتی رخ داد که در آن گروه های سیاسی گرد یک میز برای مذاکره جمع می شدند و برنامه پیاده می کردند همچنین نظام اسلامی ما در این برهه تاریخی با دنیا به گفتگو نشست.

شهردار اسبق تهران با بیان اینکه خدمات درمانی، کاهش تورم و عبور از تحریم ها سه دستاورد دولت یازدهم بود، گفت: رفع مشکلات از سوی این دولت کار کمی نیست اما باید توجه داشت که در ایام انتخابات باید از دروغ گفتن و اتهام زدن دوری کرد امروز مخالفان در حالی اتهام می زنند که برای مثال دراین دولت ۲۲ هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید برگشته و مشغول بکار شدند مقوله ای که در دولت قبل مشاهده نمی شد.

کرباسچی بیان داشت: اخلاق انتخاباتی امروز بسیار مهم است چرا که باید گفت اگر رعایت نشود به فضای انتخابات و همچنین تفاهم ملی ضربه خواهد زد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار