رئیس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات ۲۵ واحد تولیدی در شانزدهمین جلسه کارشناسی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 02 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، فاطمه هراتیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بنا به درخواست واحدهای تولیدی برای طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و به منظور بررسی مسایل برخی از واحدهای تولیدی استان شانزدهمین جلسه کارشناسی رفع موانع تولید استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیاتی، زیربنایی و تامین اجتماعی ۲۵ واحد تولیدی شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و ایوانکی بررسی شد.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد هریک از نمایندگان واحدهای تولیدی به بیان مشکلات خود پرداخته و پس از بحث و بررسی، مصوبات جلسه برای طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد.

هراتیان خاطرنشان کرد: در ادامه این نشست و در قالب هشتمین جلسه کمیته بررسی تسهیلات رونق تولید، درخواست ۲۰ واحد متقاضی تسهیلات نیز با حضور نمایندگان بانک های عامل و واحدهای تولیدی متقاضی بررسی و برای تصمیم گیری نهایی و معرفی به بانک های عامل به دبیرخانه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در مجموع پرونده ۲۵ واحد تولیدی استان سمنان بررسی و برای تصمیم گیری نهایی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دبیرخانه کارگروه ارجاع شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار