رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر:
رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر بابیان اینکه ۱۲۰هیئت مذهبی شهرستان در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند، گفت: ۱۰ هیئت دیگر نیز در صورت تکمیل پرونده به این جمع اضافه خواهند شد.
کد خبر: ۵۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 07 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر، ضمن بیان اینکه ۱۲۰هیئت مذهبی در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند، تأکید کرد: با تلاش و پیگیری همکاران تبلیغات اسلامی۱۳۰ پرونده مداحان، چهار پرونده کانون‌های فرهنگی، چهار پرونده انجمن اسلامی و ۱۲۰ هیئت مذهبی در این سامانه کشوری ساماندهی ثبت‌نام‌شده‌اند که همه آن‌ها با تائید رسیده‌اند.

مصطفی تقوی - کراپ‌شده

وی افزود: مسئولان هیئات مذهبی که پرونده آن‌ها برای ثبت‌نام در سامانه طوبی نیز با مشکل روبرو است می‌بایست نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا کد تبلیغی را از سامانه کشوری سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر در دیگر بخش سخنان خود از اتمام دوره نخست گفتمان‌های دینی ویژه مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در این گفتمان‌های دینی حضور داشتند.

تقوی ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش‌های مخاطبان و تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبان به‌واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره، بسترسازی مناسب برای ایجاد تعامل میان جوانان و نوجوانان و اساتید، ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی در این شهرستان دانست.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این گفتمان‌ها نحوه برگزاری آن‌ها به‌صورت پرسش و پاسخ است که توانسته جذابیت خوبی را برای دانش آموزان ایجاد کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار