پایان دردسرهای مرکز شهر سمنان
به گزارش تابناک سمنان،تخریب ملکی واقع در طرح تعریض بلوار سعدی در مجاورت آموزش و پرورش استان سمنان انجام شد.
کد خبر: ۲۰۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 07 April 2016

شهردار سمنان امروز اظهار داشت: تعریض بلوار سعدی سمنان که یکی از پرترددترین بلوارهای شهر سمنان بوده؛ پروژه بزرگ، زمان‌بر و هزینه‌بری بود که از سال 1386 به همت شهردار وقت آغاز شد و به دلیل هزینه‌های سنگین و همکاری نکردن تعدادی از مالکان تاکنون به طول انجامیده است.

حسین موسوی اظهار داشت: از زمان انتصاب بنده به سمت شهرداری سمنان، 2 ملک در مسیر تعریض این خیابان باقی مانده بود که این املاک همچنان برای رانندگان و عابرهای پیاده خطرساز بود و سبب کندی در عبور و مرور می‌شد.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری چندین نشست با مالکان هر 2 ملک، با یکی از مالکان توافق نهایی انجام و شهرداری سمنان با 12 میلیارد ریال هزینه، ملک را تملک کرد و کار تخریب آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

به گفته شهردار سمنان، شهروندان سمنانی در چند روز آینده شاهد بازگشایی معبر و زیرسازی و آسفالت آن خواهند بود.

موسوی خاطرنشان کرد: تنها ملک باقیمانده تا تعریض کامل این بلوار پر رفت‌وآمد در چهارراه صاحب واقع شده که رایزنی‌ها با مالکان انجام شده و پس از قیمت‌گذاری کارشناسی و اخذ مجوز شورای اسلامی شهر، این ملک تخریب و بلوار به‌طور کامل بازگشایی می‌شود تا شهروندان خوب شهر اخلاق از بلواری زیبا، استاندارد و امن برخوردار شوند؛ چراکه شهروندان ما شایسته بهترین‌ها هستند.

شهردار سمنان گفت: تعریض بلوار سعدی تاکنون برای شهرداری سمنان بیش از 400 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار