رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از تصویب ۲۳ طرح از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها ۴۸ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
کد خبر: ۲۱۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 18 April 2016
بهروز سلطانی در نشستی با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان سمنان به میزبانی سالن همایش های دانشگاه سمنان، با بیان اینکه در سراسر کشور بالغ‌ بر دو هزار و ۲۴۰ شرکت دانش‌بنیان فعالیت دارند، ابراز داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان تاکنون ۴۴ طرح به صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ارائه کرده‌اند.

وی افزود: این استان بالغ‌ بر دو و نیم درصد از کل شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در خود جای داده است.

حمایت شرکت های دانش بنیان در دستور کار

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور بابیان اینکه اجرای طرح شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز به هزینه و اعتبار بالایی دارد، گفت: در حال حاضر میزان موجودی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ۱۳ هزار میلیارد ریال است.

سلطانی با اشاره به‌ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: برای حمایت از طرح‌های ارائه‌شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز است که میزان موجودی و اعتبار این صندوق افزایش یابد.

وی از تصویب بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون دلار اعتبارات سوی مجلس شورای اسلامی، برای طرح‌های شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان خبر داد و افزود: امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم برای تقویت و ارتقاء این شرکت ها راه کارهای مفید و عملی پیدا کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار