ارشد نظامی آجا در استان سمنان:
ارشد نظامی آجا در استان سمنان، ارتش را نیرویی ولایی و قهرمان توصیف کرد و گفت: در ابتدای انقلاب بدخواهان نظام شعار انحلال ارتش را می دادند که با درایت امام خمینی(ره) این امر خنثی شد.
کد خبر: ۴۰۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخرآبادی در آئین رژه نیروهای منتخب مسلح استان سمنان در شاهرود به مناسبت روز ارتش، بیان داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی عده ای به بهانه های واهی قصد تخریب ارتش را داشتند چرا که از اهمیت این بازوی ولایی و مقتدر در انقلاب هراس داشتند اما درایت امام بزرگوار باعث شد تا این توطئه ها خنثی شود.

رژه روز ارتش در شاهرود - کراپ‌شده

وی افزود: امام راحل در روز ۲۹فروردین ماه سال۵۸ و در پیامی تاریخی روز ارتش را بنیانگذاری کردند و این تصمیم خط بطلانی بر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که می خواستند ارتش را منحل شده ببینند.

فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود همچنین گفت: انقلاب اسلامی دوران شکوفایی کشور و نیروهای مسلح را فراهم آورد و این نیروهای مومن، متدین و ولایی در خدمت انقلاب و مردم از آرمان های نظام اسلامی به دفاع پرداختند.

فخرآبادی بیان داشت: ارتش به عنوان نخستین نیروی نظامی حافظ ارزش های انقلاب در خط امام خمینی(ره) بود و هیچگاه ذره ای از آرمان های نظام مقدس اسلامی کوتاه نیامد تا امروز مظهر اقتدار و صلابت در سایه ایمان و تدین باشد.

وی افزود: ارتش مقدر و ولایی از ابتدای انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها مردانه ایستاد و حماسه آفرینی کرد تا راه شهیدان به مثابه دژ مستحکم حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی ادامه یابد و امروز نیز ارتش با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با استفاده از تجارب موی سپیدان خود در کنار نیروی ایمان و جوانی سربازان جان برکف، تا آخرین قطره خون پاسدار انقلاب اسلامی ایران است.

ارشد نظامی آجا در استان سمنان، گفت: رشادت های ارتش در دوران دفاع مقدس به همه نشان داد که یک نیروی ولایی و جان برکف مانند ارتش چقدر می تواند وفادارانه و فداکارانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته ودر راه میهن، نظام اسلامی و دین مبین اسلام، جان فشانی کند.

رژه یگان های منتخبی از تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان و ۲۵۸شهید پژوهنده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار و همچنین یگان های نمونه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در زمره بخش های برنامه رژه ۲۹ فروردین در شاهرود بود.

گفتنی است رژه روز ۲۹ فروردین در استان سمنان تنها در شاهرود برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار