شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی، روز قدس را روز همبستکی و اتحاد جهان اسلام برای نجات قدس عزیز دانست و بر حضور گسترده و پرشور مردم در این خیزش جهانی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۴۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی، این شورا امروز و در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس در بیانیه‌ای افزود:روز قدسروز تحکیم و تجدید پیمان مردم بزرگوار ایران اسلامی در دفاع از آزادی، ایثار و کرامت انسانی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: روز قدس روز اعتراض به ظلم و ستم در حق مظلومان فلسطین است ، روز تحکیم و تجدید پیمان مردم بزرگوار ایران در دفاع از آزادی ، ایثار و کرامت انسانی است. روز یکی شدن فریادهای ضداستکباری و ضد صهیونیستی ملتهای مسلمانی است که بیداری آنها در این ایام یکی پس از دیگری حکام ظلم و جور را از اریکه قدرت نامشروع خود به زیر می کشاند و با صلابت و قدرت به استقبال حذف اسرائیل غاصب به پیش می رود.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت و مبارزه در نفی سازش و معامله است.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی با حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین‌، غزه، لبنان‌، سوریه و عراق اعلام کرد:آرزوی تمام مبارزان‌، مجاهدان و همچنین آزادیخواهان جهان‌،آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطین به آغوش جهان اسلام است‌ و نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار تنها در افق مبارزه و جهاد تحقق یافتنی است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت بزودی فراخواهد رسید و از همه ملت های مسلمان دعوت می کند تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس وحدت مسلمانان را به جهانیان نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار