استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،استاندار سمنان از آمادگی این استان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در همه بخش‌های اقتصادی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 29 February 2016
محمدرضا خباز در دیدار با محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت کشور که امروز در دفتر استانداری سمنان انجام شد، اظهار داشت: استان سمنان در همه بخش‌ها و از جمله در حوزه صنعت و معدن از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است.

وی از امور بانکی و نبود نقدینگی به عنوان مهمترین مشکل پیش روی صنایع این استان نام برد و خاطرنشان کرد: بانک‌ها در ایجاد رونق در صنایع می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

استاندار سمنان با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذاران از شرایط پسابرجام به عنوان شرایطی مساعد برای سرمایه‌گذاری نام برد و افزود: سرمایه‌گذاری تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی و  ایجاد اشتغال در کشور است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی این استان زیرظرفیت کار می‌کنند، گفت: جذب سرمایه‌گذار و فعال کردن این واحدها می‌تواند مشکل اشتغال در استان سمنان را مرتفع کند.

خباز با بیان اینکه باید بسترهای جذب سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شود، اضافه کرد: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه جذب سرمایه‌گذار در این استان انجام شده است.

استاندار سمنان با اذعان به اینکه باید فرصت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود، اظهار داشت: برای ایجاد رونق اقتصادی و رفع مشکلات صنایع نباید تنها به اعتبارات دولتی دل بست بلکه باید برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برنامه‌ریزی کنیم.

خباز به استقبال سرمایه‌گذاران از بازار ایران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  و با اجرایی شدن برجام بسیاری از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ایران صف کشیده‌اند که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده ببریم تا مشکلات کشور مرتفع شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار