مدیر کمیته امداد مهدی‌شهر خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهدی‌شهر گفت: به مناسبت شب عید نوروز یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا در بین مددجویان مهدی‌شهری توزیع شد.
کد خبر: ۱۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 05 March 2016
یدالله مؤمنیان در گفت‌وگویی، اظهار داشت: یکی از محورها و اهداف توزیع سبد کالا توانمندسازی مددجویانی است که خرید این نوع از اجناس برای آن‌ها با مشکل مواجه است.

وی تصریح کرد: توزیع سبد کالا در مناسبت‌های مختلف برای مددجویان می‌تواند کمکی برای آن‌ها در سفره اطعام شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهدی‌شهر بابیان اینکه این سبدهای کالا شامل اقلام اساسی موردنیاز مانند مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، چای، ماکارونی، رب گوجه و غیره بوده است افزود: به مناسبت شب عید یک هزار و 500 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر توزیع گردید.

مؤمنیان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این تعداد سبد کالا بیش از 1500 میلیون ریال بوده است. وی بابیان اینکه هزینه‌های جاری این سبد کالا توسط خیرین شهرستان مهدی‌شهر تأمین گردیده است افزود: مردم مهدی‌شهر همواره در حمایت از ایتام و نیازمندان پیشرو و پیش‌قدم بوده‌اند و مشارکت همه مردم در کارهای خیر اجری اخروی دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهدی‌شهر بابیان اینکه رسیدگی به امورات نیازمندان یکی از وظایف انسانی و دینی همگان است خاطرنشان کرد: مردم شهرستان مهدی‌شهر در این مسیر و خصوصاً نزدیک به ایام عید از حال مددجویان غافل نمی‌مانند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار