رییس شورای روستای نردین:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس شورای اسلامی روستای نردین شهرستان میامی گفت: روستای نردین 2 ماه است که با مشکل کم آبی مواجه شده و هیچ کدام از مسئولان پاسخگوی این چالش نیستند.
کد خبر: ۱۹۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 06 March 2016

ارقند؛ رئیس شورای اسلامی روستای نردین شهرستان میامی در گفتگویی درخصوص مشکل کم آبی این روستا گفت: روستای نردین  4 هزار نفر جمعیت دارد و دو ماه است که حتی یک قطره آب هم ندارند.

وی با اشاره به اینکه روستای نردین با مشکل آب آشامیدنی روبروست اظهار کرد: آب روستای نردین از طریق دو چاه و دوچشمه تامین می شود که در حال حاضر فقط یکی از چشمه ها فعال است و آن هم جوابگوی مردم نیست.

رئیس شورای اسلامی روستای نردین همچنین تصریح کرد: آب چشمه منطقه زریوار این روستا به علت پوسیدگی لوله ها هدر می رود و مردم نمی توانند از آن استفاده کنند.

ارقند در ادامه افزود: در حال حاضر در برخی قسمت از روستا کلا آب ندارند و در برخی دیگر از نقاط روستا روزانه تنها 10 الی 15 دقیقه آب می‌رسد که این مقدار واقعاً فاجعه است.

به گفته رئیس شورای اسلامی روستای نردین، 30 درصد از مردم روستا در روز آب دارند و 70 درصد دیگر با مشکل قطعی آب مواجه هستند.

ارقند با اشاره به اینکه مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستا و همچنین روستاهای همجوار آن، معضلی و مشکل جدیدی نیست، اظهار کرد: روستای نردین و دیگر روستاهای اطراف سال هاست که در بحث کمبود آب شرب در مضیقه هستند.

وی با اشاره به بی توجهی مسولین به کمبود آب روستاها، گفت: تماس‌های متعددی با فرماندار، رییس اداره آب شهرستان و دیگر مسئولان گرفته شده که هیچ‌کدام پاسخگو نیستند و مشکل را حل نکردند و به گردن همدیگر می اندازند.

ارقند در ادامه افزود: روزانه 200 نفر از مردم روستا جلوی دهیاری تجمع می کنند و خواستار حل مشکل کمبود آب هستند.

رئیس شورای اسلامی روستای نردین در خاتمه  از مسئولان خواست تا هرچه سریعتر پیگیر این چالش در روستاها شوند و این مشکلات را رفع کنند.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار