مدیرکل اداره انتقال خون استان سمنان خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل اداره انتقال خون استان سمنان از رشد 17درصدی اهدای خون از سوی شهروندان در ایام نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 06 April 2016

مجید حسینی مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه میزان اهدای خون در تعطیلات نوروزی رشد داشته است، گفت: در 13 روز ابتدایی سال جدید، اهدای خون در مراکز انتقال خون استان به میزان 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم جهت اهدای خون در ایام نوروز اظهار کرد: مراکز انتقال خون در روزهای تعطیل رسمی نیز فعال بوده و عملیات خونگیری از اهداکنندگان صورت پذیرفت.

حسینی جایگاه استان سمنان در اهداء خون در کشور را مطلوب توصیف کرد و گفت: مردم همواره بصورت مستمر در اهدای خون شرکت داشته اند و بواسطه این استمرار در سازمان انتقال خون استان سمنان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه در ایام نوروز مشکلی در تامین نیاز خونی استان وجود نداشته است اظهار کرد: باتوجه به استقبال مردم در اهداء خون و با تلاش همکاران سازمان انتقال خون هیچگونه کمبودی در تامین نیاز فرآورده های خونی به نیازمندان در تعطیلات سال جدید وجود نداشت.

حسینی با اشاره به خودکفایی استان سمنان در تامین خون مورد نیاز و فرآورده های آن خاطرنشان کرد:خوشبختانه کشور ما از واردات خون بی نیاز است و با تعامل استان ها با یکدیگر نیازهای خونی همه استان ها تامین می شود.

وی در پایان بیان کرد: استان سمنان علاوه بر تامین نیازهای خونی خود بعنوان استان معین تهران نیز قرار داشته وبرای تامین نیازهای استان تهران و هر استان دیگر آمادگی کافی دارد.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار