مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت شاهرود خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از گفتمان‌سازی بیانات رهبری در حلقه‌های صالحین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 07 April 2016

حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی ظهر امروز در جلسه مربیان صالحین بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل) و با بیان اینکه باید به کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین توجه شود، اظهار کرد: حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج باید بستری را فراهم کنند تا گفتمان‌سازی بیانات راهبردی رهبری را در پایگاه‌ها و جامعه شاهد باشیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی حلقه‌های صالحین با توجه به راهبردهای رهبری باید مورد توجه قرار گیرد و توجه و تلاش ما این باشد به موضوع گفتمان‌سازی بیانات رهبری در حلقه‌های صالحین توجه کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مربیان باید تلاش کنند تا سرگروه‌های مستعد و خلاق را شناسایی کرده و از بین متربیان حلقه‌ها نیز برای کادرسازی حلقه‌های صالحین نیروهای خوب انتخاب شوند؛ باید تلاش شود در این زمینه راهبردی طولانی‌مدت در نظر گرفته و از استعدادهای حلقه‌ها در رشد شکوفایی حلقه استفاده شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: برنامه‌های تربیتی و پرورشی متربیان و سرگروه‌های صالحین باید مورد توجه قرار گیرد و به فرهنگ که مورد توجه جدی رهبری است، توجه شود.

مرتضوی افزود: باید تلاش شود تا بتوان با فرهنگ‌سازی اصولی، جامعه را به سمت اهداف متعالی نظام و گفتمان رهبری هدایت کرد.

حسین ابوذری، فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود نیز در سخنانی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های کیفی حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌ها بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای حلقه‌های صالحین، برنامه‌های اصولی و کاربردی خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: تلاش ما در حوزه و پایگاه‌های بسیج این است که حلقه‌های صالحین با کیفیت و با توجه به نیاز متربیان برگزار شود و اثربخشی لازم را داشته باشد و کادرسازی برای انقلاب و رشد نیروهای انقلابی و کارآمد برای نظام انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار