با شعار «کتاب، یار مهربان»
به گزارش تابناک سمنان،مسئول کانون فرهنگی هنری پنج‌تن آل عبای بکران گفت: به‌منظور تجهیز و دسترسی آسان مردم به کتاب، طرح جمع‌آوری کتاب در بکران شهرستان میامی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۱۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 17 April 2016

حسین رنجبر از اجرای طرح کتاب، یار مهربان در بکران از توابع شهرستان میامی خبر داد.

وی گفت: به‌منظور افزایش سطح فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه، تجهیز کتابخانه‌ها و دسترسی آسان مردم به منابع مختلف، فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی در حمایت از نهادهای فرهنگی و ارتباط خانواده و به‌خصوص نسل جوان با کتاب و مطالعه و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب این طرح اجرا می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری پنج‌تن آل عبای بکران تصریح کرد: اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با همکاری و همراهی مردم میسر می‌شود و امیدواریم مردم بکران از این طرح استقبال خوبی کنند.

رنجبر اضافه کرد: در این طرح مقرر شد افرادی که در منازل خود کتاب‌های اضافی و غیرقابل استفاده دارند و آنها را از قبل تهیه و مطالعه کرده‌اند، به کتابخانه کانون اهدا کنند و سنت خوبی را به یادگار بگذارند.

وی ادامه داد: طرح اهدای کتاب با شعار کتاب، یار مهربان به مدت یک هفته اجرا می‌شود و کتاب‌های اهدایی پس از جمع‌آوری به کتابخانه کانون پنج‌تن آل عبا ارسال می‌شود و برای استفاده عموم مردم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار