استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،استاندار سمنان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده مقابله با هرگونه توطئه و ترفند استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.
کد خبر: ۲۱۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 17 April 2016
محمدرضا خباز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر دشمنان چشمگیر و ستودنی است.

وی تصریح کرد: امروز از ایثارگری‌ها و دلاوری‌های مردانی تجلیل می‌شود که در جریان به بار نشستن نهاد پربرکت انقلاب اسلامی و تداوم و تحکیم آن همواره با پیروی از رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل تمامی توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان چون کوهی استوار در کنار ملت غیور و دیگر نیروهای مسلح چون سپاه غیرتمند و بسیج هوشیار حضورداشته‌اند.

استاندار سمنان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای از حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای عظیم آن غفلت نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه و بهره‌گیری از نیروهای دلسوز و متخصص و آموزش‌های لازم و تجهیز و نوآوری و دستیابی به امکانات و وسایل دفاعی و نظامی به نیروهایی قدرتمند و عزتمند در منطقه و جهان تبدیل‌شده‌اند.

خباز بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آماده و گوش‌ به‌ فرمان برای دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی و مقابله با هرگونه توطئه و ترفند استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی هستند.

وی افزود: از خداوند می‌خواهم توفیق نیروهای مسلح مستقر در استان سمنان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار