با حضور وزیر بهداشت؛
به گزارش تابناک سمنان،پروژه بیمارستان جنرال ۱۶۰ تختخوابی بهار شاهرود با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۱۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 19 April 2016
سید حسن قاضی زاده هاشمی که در راستای سفر هیئت دولت به استان سمنانساعتی پیش در راس هیئتی به شهرستان شاهرود سفر کرده است بیمارستان بهار این شهر را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در خلال این آئین گفت: پروژه بیمارستان جنرال ۱۶۰ تختخوابی بهار شاهرود در زمینی به مساحت۱۰هزار و ۸۵۰متر و ۲۳ هزار و ۴۶۶متر مربع زیربنا در چهار طبقه و با اعتباری معادل ۴۳۱ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال افتتاح و مورده بهره برداری مردم شریف شاهرود و استان سمنان قرار گرفت.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تجهیز این بیمارستان به ۲۵ تخت اورژانس، تصریح کرد: کلینیک عمومی، کلینیک تخصصی، کلینیک فوق تخصصی، کلینیک مامایی و کلینیک تخصصی دندان پزشکی از جمله بخش های این پروژه درمانی است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع درمانی بهار دارای اتاق عمل مرکزی با پنج تخت عمل، بلوک زایمان با دو تخت فعال، بلوک سوختگی و اتاق عمل اورژانسی، اتاق ال دی آر، رادیولوژی، سی تی اسکن، کولونوسکوپی و آندوسکوپی، سونوگرافی، داروخانه، فیزیوتراپی و هفت بلوک زایمان مجزا است.

وزیر بهداشت بازدید از طرح الحاق بخش هایی به بیمارستان امام حسین(ع) را از دیگر برنامه های خود در شاهرود ذکر کرد و گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بحث بهداشت و درمان مردم شریف ایران دارد و موفقیت های سال های اخیر در این راستا است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار