بازیگر سینما و تلویزیون:
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید تنها شعار دهد، گفت: رئیس‌جمهور دنبال رونق معیشت مردم و پیگیر امنیت شغلی هنرمندان باشد.
کد خبر: ۴۱۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 21 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود پاک‌نیت امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: طبیعی است که نامزدها در جریان انتخابات، وعده و وعیدهایی به مردم می‌دهند.

وی با بیان اینکه نامزدها باید قول‌هایی در جریان انتخابات به مردم بدهند که از پس انجام آن بربیایند، ادامه داد: نامزدها نباید قول‌های رؤیایی به مردم بدهند.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با تأکید بر اینکه رونق اقتصاد و معیشت مردم از مطالبات اصلی مردم است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید دنبال معیشت مردم و شکوفایی اقتصاد باشد و باید از شعار پرهیز کند و در عمل خود را نشان دهد.

پاک‌نیت با اشاره به اینکه مطالبه جامعه هنر از رئیس‌جمهور توجه به امنیت شغلی هنرمندان است و پیگیر این مهم باشد، اضافه کرد: هنرمندان نیز با مشکلات معیشتی مواجه هستند و به معیشت هنرمندان هم توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور به فکر اشتغال جوانان باشد، تصریح کرد: رئیس‌جمهور موانع سد راه جوانان را در بخش‌های مختلف بردارد.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان خاطرنشان کرد: مردم ایران همانند گذشته با حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بار دیگر حماسه‌آفرین خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار