عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت فعلی وعده‌های بسیاری داده و به آنها عمل نکرده و شرایط در دولت یازدهم روز به روز برای مردم سخت‌تر شده است.
کد خبر: ۴۱۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 27 April 2017
به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با راه دانا، گفت: اگر دولتی ضعیف باشد دلیلی ندارد مورد اقبال مردم واقع شود، مردم به رئیس دولتی دوباره رای می‌دهند که طرح‌های اساسی و پروژه‌های بزرگی در دست اقدام داشته باشد و جامعه احساس کند دولت دیگری نمی‌تواند این پروژه‌ها را تکمیل کند و فرآیند آنها را استمرار بخشد. 

وی افزود: دولت فعلی وعده‌های بسیاری داده و به آنها عمل نکرده و شرایط در دولت یازدهم روز به روز برای مردم سخت‌تر شده است. در بحث تولید و اشتغال که محور سال جاری و مورد تاکید رهبری است، دولت ضعف‌هایی دارد و توان ایجاد تحول در این حوزه‌ها را ندارد. 

حسینی ادامه داد: دولت‌ها در 4 سال اول کار خود باانگیزه هستند و کارهای بزرگی انجام می‌دهند، این دولت 4 سال ابتدایی را بیشتر به روزمرگی گذرانده و همه دلبستگی‌اش این بوده که بعد از برجام سرمایه‌گذار خارجی جذب کند. 

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: براساس نظرسنجی‌ها آرای منفی روحانی بسیار بالاست و کاندیداتوری جهانگیری در انتخابات هم خود بیانگر ضعف و ناتوانی دولت است. کاندیداتوری جهانگیری به این معناست که دولت کارنامه درخشانی ندارد و برای اینکه ضعف خود را جبران کند از او استفاده کرده تا در جریان مناظرات فرافکنی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار