نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف فردی شایسته برای پست ریاست جمهوری است و سابقه کاری وی توانمندی‌هایش را به وضوح نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 11 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، صفر نعیمی‌رز نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهایی که شاخص‌هایی همچون ولایتمداری، مردمی بودن را داشته و خطوط قرمز نظام به ویژه در بحث فتنه را رعایت کنند برای ما در اولویت هستند.

نعمتی

وی افزود: آقایان قالیباف و رئیسی کسانی هستند که هم از بحث فتنه برائت می‌جویند و از طرف دیگر تابع ولایت مطلقه فقیه هستند و التزام عملی و کامل به نظام و اسلام دارند و بحث ولایت فقیه با پوست و گوشت و استخوان این دو بزرگوار عجین شده است.

این نماینده دوره نهم اظهار داشت: آقای قالیباف از نظر مدیریتی انسان توانمندی است و در همه مناسب تراز اول نظام همچون کار کرده است.

نعیمی خاطرنشان کرد: بنده از هر نظر آقای قالیباف را شایسته پست ریاست جمهوری می‌دانم و او انسانی توانمند، اخلاق‌مدار و قانونمند است و مواضع به حقی را در مقابل سران فتنه داشته و ارادت ویژه به ولایت فقیه دارد.

وی در پایان گفت: آقای قالیباف در همه عرصه‌ها تاکنون موفق بوده و گام‌های اساسی را برداشته و این اقدامات وی در راستای حمایت از مردم بوده است؛ وی شایستگی انجام هرکاری را دارد و ریاست جمهوری برای این فرد کار چندان سختی نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار