نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه زخم جانکاه دزدی از بیت‌المال جگر مردم را خون کرده است، گفت: تأمین اجتماعی و شرکت‌های دولتی حیاط‌خلوت عده‌ای شده است.
کد خبر: ۴۲۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 14 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا زاکانی در مراسم اجتماع بزرگ یاران انقلاب و حامیان جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی استان البرز که شامگاه شنبه در مسجد امام صادق (ع) کرج برگزار شد، بابیان اینکه سرعت تحولات منطقه‌ای و جهانی زیاد شده و اگر غفلت کنیم جا می‌مانیم، اظهار کرد: امروز نسبت به ۳۸ سال پیش ایران بسیار قوی‌تر و آمریکا ضعیف‌تر است.

زاکانی با تأکید بر اینکه اگر در مقابل دشمن مرعوب شویم هیچ امانی برایمان نخواهد ماند، گفت: انتخابات شب قدر ملت است.

وی در بخش دیگری با اشاره به تحولات منطقه، گفت: امروز نیازمند رکن سیاسی و دیپلماسی قوی اقتصادی هستیم تا برای همیشه پای دشمن را از خاورمیانه قطع کنیم.

۹۰ درصد سپرده بانکی در اختیار دو درصد ملت است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زخم جانکاه اشکالات مختلف موجود مانند رکود، عدم تولید در بخش‌های صنعت و کشاورزی و خدمت، بیکاری و فساد مردم کشور را آزار می‌دهد.

زاکانی تأکید کرد: وقتی از علت غارت بیت‌المال می‌پرسیم، این عمل را به‌عنوان حق طبیعی خودشان ذکر می‌کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اعداد فساد در کشور انسان را دچار حیرت می‌کند، گفت: امروز شاهد پیوند اصحاب ثروت و قدرت هستیم در حال حاضر به فردی نیاز داریم که اراده قوی در برخورد با فساد داشته باشد.

زاکانی در بخش دیگری بابیان اینکه ۹۰ درصد سپرده بانکی در اختیار دو درصد ملت است، گفت: این چه انضباط مالی است که ظرف چهار سال بدهی‌های دولت به سیستم بانکی بیش از دو برابر شده است.

فقر و فساد زخم‌های کهنه‌ اجتماع

وی فقرا را ولی نعتمان مسئولان کشور دانست و ادامه داد: فقر و فساد زخم‌های کهنه‌ای است که آسیب‌های جدی بر کشور می‌زند.

زاکانی بابیان اینکه زخم جانکاه دزدی از بیت‌المال جگر مردم را خون کرده است، یادآور شد: تأمین اجتماعی و شرکت‌های دولتی حیاط‌خلوت عده‌ای شده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر بناست دیواری کشیده شود بین حیاط‌خلوت‌ها کشیده خواهد شد.

زاکانی همچنین با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ گفت: معنای این سند این است که انسانیت و دین را در تعلیم و تربیت وارد نکنید و در عوض سبک غلط زندگی غربی را آموزش دهید

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار