مدیرکل پدافند غیرعامل سمنان تأکید کرد

لزوم تأمین برق اضطراری در سمنان/ یک درصد اعتبارات ادارات صرف طرح‌های پدافند غیرعامل شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان بر لزوم تأمین برق اضطراری در سمنان تأکید کرد و گفت: یک درصد اعتبارات ادارات باید صرف طرح‌های پدافند غیرعامل شود.
کد خبر: ۴۶۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 28 July 2017

به گزارش تابناك سمنان، ایرج کارخایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه مسؤولان باید به اهداف پدافند غیرعامل توجه بیشتری کنند، افزود: اگر به اهداف پدافند غیرعامل نرسیم، در استان سمنان دچار مشکلات بسیار زیادی می‌شویم.

وی ادامه داد: در خصوص تأمین برق اضطراری در استان سمنان باید اقدامات لازم به‌خوبی انجام و از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود؛ چراکه اگر برق اضطراری تأمین نشود، در مواقع بحران به مشکلات اهواز دچار می‌شویم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری نیز سخنان ارزشمندی در این خصوص فرمودند.

کارخایی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای آموزش‌ها و مانورها در خصوص پدافند غیرعامل از این اقدامات بود که امیدواریم در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا یک درصد از اعتبارات خود را صرف طرح‌های پدافند غیرعامل کنند، گفت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌هایی در راستای رسیدن به اهداف پدافند غیرعامل، این اقدام را انجام دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار کرد: مسؤولان باید تلاش کنند تا با همکاری یکدیگر به پدافند غیرعامل کمک شود و با این کار از ایجاد مشکلات آینده پیشگیری کنند.

کارخایی ادامه داد: پدافند غیرعامل در استان سمنان در زمینه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی انجام داده و از بروز مشکلات جدی جلوگیری کرده است.

وی گفت: یکی از خدمات پدافند غیرعامل که نتیجه بسیار خوبی داشت، در خصوص حملات سایبری بود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان افزود: همچنین در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری تب کریمه کنگو نیز آگاهی و آموزش‌های لازم توسط اداره کل پدافند غیرعامل در استان سمنان انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار