رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از ثبت‌نام ۱۲۲ مداح این شهرستان در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به سامانه اینترنتی طوبی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی در زمینه آخرین وضع سامانه طوبی در مهدی‌شهر، اظهار کرد: این سامانه برای سازماندهی و ثبت اطلاعات مربوط به هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مداحان و شاعران آئینی طراحی شده است و ثبت‌نام در آن، ثبت اطلاعات تشکل‌های مذهبی را تسریع کرده و ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها را دقیق‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دریافت کد ملی تبلیغ ویژگی بارز سامانه طوبی است، تصریح کرد: این سامانه تحت وب طراحی شده است و موجب تسهیل و تسریع در اخذ مجوز تشکل‌های دینی و رشد ثبت اطلاعات در این زمینه می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر، صدور مجوز فعالیت تشکل‌ها و مسؤولان آن‌ها را از طریق ثبت اطلاعات در سامانه طوبی ممکن دانست و بیان کرد: به‌محض ثبت‌نام در سامانه و تأیید اطلاعات، صدور مجوز تحت وب انجام خواهد شد و با شناسایی تشکل توسط سازمان تبلیغات اسلامی، در فهرست استفاده از خدمات و حمایت‌های فرهنگی سازمان قرار خواهد گرفت و در غیر این صورت، قطعاً هیأت‌های مذهبی مشمول حمایت‌های سازمان قرار نمی‌گیرد.

تقوی بیان کرد: تشکل‌های دینی و مذهبی باید برای ثبت‌نام با داشتن فایل اسکن شده تصویر صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و تصویر یک قطعه عکس به نشانیhttp://tooba.tdm-ido.irمراجعه و در اسرع وقت ثبت‌نام کنند.

وی از ثبت‌نام ۱۲۲ مداح در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به سامانه اینترنتی طوبی در این شهرستان خبر داد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر تعداد مداحان این شهرستان را ۱۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: امید است دیگر مداحان شهرستان نیز در اسرع وقت با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد مداحی خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار