فرمانده انتظامی مهدی‌شهر:
فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر گفت: رضایت‌مندی شهروندان و ایجاد امنیت پایدار در جامعه هدف نهایی پلیس است.
کد خبر: ۴۰۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوطالب حسینی دوشنبه‌شب در دیدار با امام جمعه مهدی‌شهر به مناسبت سال جدید برای ارائه عملکرد نیروی انتظامی شهرستان مهدی‌شهر در سال گذشته اظهار کرد: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم نهایت تلاش و همت خود را به کار بسته است و هیچ‌گونه تعارفی با مخلان آسایش مردم ندارد.

وی با بیان اینکه اقتدار و قاطعیت نیروی انتظامی موجب تقویت نظم و امنیت در کشور شده است، تصریح کرد: رضایت‌مندی شهروندان در کنار تقویت امنیت پایدار در جامعه مهم‌ترین و هدف نهایی پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه تعامل، همراهی، همکاری و اعتماد مردم به نیروی انتظامی نشانگر موفقیت نیروی انتظامی است، افزود: وجهه مردمی نیروی انتظامی و اعتماد عمومی مردم به پلیس نشان از عملکرد مطلوب و رضایت‌بخش ناجا در حوزه تقویت نظم و امنیت جامعه دارد.

حسینی با اشاره به مسؤولیت خطیر نیروی انتظامی در ارتقای امنیت پایدار در جامعه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ارزشمند پلیس اعتماد مردم به نیروی انتظامی در کشور است.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و مقابله با شرارت است، بر لزوم همکاری آحاد مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به‌ضرورت تعامل، همراهی، همکاری همه دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در راستای تقویت امنیت و آسایش مردم در کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی پرچم‌دار تأمین امنیت و مورد اطمینان آحاد شهروندان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار