محمود پاک‌نیت:
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: معیشت مردم با مشکل مواجه شده و بیکاری گریبان جامعه فرهنگ و هنر را گرفته است؛ دولت دوازدهم از رفع بیکاری هنرمندان غافل نشود.
کد خبر: ۴۲۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود پاک‌نیت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران در صف‌های طولانی در سراسر کشور بار دیگر حماسه‌ای جاودان را خلق کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران به بهانه انتخابات ریاست جمهوری به نظام جمهوری اسلامی رأی مجدد دادند و با رهبر خود میثاق دوباره بستند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه ملت ایران همیشه در تمام صحنه‌ها حضور داشته‌اند، اضافه کرد: تاریخ روایت‌کننده حضور ملت ایران در تمام صحنه‌ها در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پاک‌نیت با اشاره به این که ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به پاسداشت خون شهدای عزیز به‌ویژه مدافعان حرم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، بیان کرد: هنرمندان در حوزه‌های مختلف با مشکلات زیادی به‌ویژه اشتغال در بخش فرهنگ و هنر مواجه هستند؛ دولت دوازدهم باید پاسخگوی مطالبات جامعه فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با تأکید بر اینکه حمایت از فرهنگ و هنر دست کمی از حمایت از اقتصاد ندارد، اضافه کرد: دولت دوازدهم باید در این راستا محکم‌تر نسبت به دولت‌های قبل گام بردارد.

پاک‌نیت با اشاره به اینکه بیکاری گریبان هنرمندان جامعه فرهنگ و هنر را گرفته است، تصریح کرد: بیکاری در کشور به یک معضل تبدیل شده و باید در دولت دوازدهم شاهد رفع این معضل بزرگ باشیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: معیشت مردم هم با مشکل مواجه شده است؛ دولت باید در این راستا گام‌های محکم‌تری بردارد و رفاه را برای مردم به ارمغان بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار