فرماندار مهدی‌شهر:
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: تکریم شخصیت امام خمینی (ره) به معنای بزرگداشت آرمان‌های انقلاب است و انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری امید را در دل مسلمانان تقویت کرد.
کد خبر: ۴۳۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 04 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسن ارگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز در جامعه به مبدأ تغییر و تحولات بزرگ در جهان اسلام تبدیل‌ شده است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درس‌آموزی و پیروی از خط و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) حاصل‌ و امروز تفکر انقلابی امام خمینی (ره) در سراسر دنیا طنین‌انداز شده است.

وی افزود: دستاوردها و توفیقات بی‌شماری که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن دست‌ یافته‌ایم، به برکت رهبری داهیانهامام خمینی (ره) و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میسر شده است و باید تلاش شود تا در پاسداری و حفاظت و حراست از این دستاوردها و ارزش‌های گران‌بها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

ارگی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی مردم در انقلاب شکوهمند اسلامی ایمان و باوری قلبی داشت، خاطرنشان کرد: باور عمیق حضرت امام خمینی (ره) به مردم، تکیه‌ بر اراده خداوند متعال و آرامش روحی از جمله ویژگی‌های برجسته حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از شخصیت والا، ارزشمند و عظیم‌الشأن بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تکریم از یک شخص یا شخصیت نیست، گفت: تکریم از شخصیت معنوی حضرت امام خمینی (ره) به معنای بزرگداشت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای به رهبری نظام پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: انتخاب و جایگزینی مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری در عین داغداری ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، امید به آینده را در دل مردم ایران و مسلمانان جهان تقویت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار