رئیس اتاق تعاون سمنان:
رئیس اتاق تعاون استان سمنان گفت: مشکلات تعاونی‌های استان سمنان باید به طور جدی بررسی و رفع شود.
کد خبر: ۴۵۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 05 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدداود قریشی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور استاندار سمنان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد، افزود: مشکلات تعاونی‌های استان سمنان باید به‌صورت جداگانه بررسی و حل شود؛ چراکه مشکلات هر تعاونی مخصوص خودش است.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در هر تعاونی خاص همان تعاونی است و نمی‌توان از یک راهکار برای همه تعاونی‌ها استفاده کرد.

رئیس اتاق تعاون استان سمنان تصریح کرد: این مشکلات باید موشکافانه بررسی و برای رفع هر کدام، از راهکاری عملی استفاده شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

قریشی با اشاره به اینکه باید مشکلات تعاونی‌ها یک به یک بررسی شود، اظهار داشت: این مشکلات باید دسته‌بندی و برای رفع مسائل هر دسته، راهکار مناسب آن پیشنهاد شود.

وی همچنین بیان کرد: برای رفع بهتر مشکلات باید کارگروه‌هایی تشکیل شود تا به‌صورت تخصصی به رفع مشکل بپردازند و نظرات تخصصی خود را در مورد مشکلات تعاونی‌ها ارائه دهند.

رئیس اتاق تعاون استان سمنان با بیان اینکه اشتیاق ایجاد تعاونی در استان سمنان مانند گذشته نیست و تمایل به ایجاد تعاونی در این استان کاهش پیدا کرده است، گفت: باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا مانند گذشته، اشتیاق ایجاد تعاونی در این استان افزایش پیدا کند.

قریشی ادامه داد: باید قوانین به نفع تعاونی‌ها باشد تا میل به ایجاد تعاونی در استان سمنان افزایش پیدا کند.

وی اظهار داشت: تعاونی‌ها می‌توانند فرصت‌های بسیار خوبی برای رونق اقتصاد باشند و باید از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کرد.

رئیس اتاق تعاون استان سمنان تصریح کرد: تا زمانی که مشکلات پیش روی تعاونی‌ها برطرف نشود و اشتیاق ایجاد تعاونی در این استان مانند گذشته افزایش پیدا نکند، نمی‌توان توقع داشت رشد چشمگیری را در ایجاد تعاونی‌ها شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار