معاون وزیر نیرو خبر داد
معاون امور تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو از وجود ۲۰۰ سد در تراز جهانی در کشور خبر داد و گفت:‌آموزش‌های بین‌المللی آب و برق در ایران ارائه می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 12 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اکبر مهاجری پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور استاندار سمنان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در دفتر استاندار سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ سد در تراز جهانی در کشور داریم، افزود: بیش از ۶۰۰ سد در کشور داریم و این در حالی است که در اوایل انقلاب تنها ۱۳ سد داشتیم.

وی ادامه داد: از بعد از انقلاب تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف برق و آب انجام‌ شده و اکثر شاخص‌های این بخش افزایش ۱۰ برابری داشته است.

معاون امور تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو تصریح کرد: شاخص‌ها در زمینه‌های مشترکان، فاضلاب، سدسازی و دیگر بخش‌های مرتبط با برق و آب افزایش داشته است.

مهاجری با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی بعد از انقلاب انجام ‌شده و کارهای زیادی مانده که در حال اجرا و برنامه‌ریزی است، اظهار داشت: این اقدامات انقلابی باید همواره ادامه داشته باشد و مسؤولان تلاش کنند تا همواره در این راستا پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه امروز در استان سمنان مرکز آموزش وزارت نیرو افتتاح شد، گفت: در بخش آموزش نیز اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده که نمونه این اقدامات امروز در استان سمنان انجام شد.

معاون امور تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو اظهار کرد: مراکز آموزشی خوبی در کشور وجود دارد که در بخش‌های عمومی، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند و همچنین در خصوص آموزش‌های تخصصی نیز در کشور آموزش‌های جهانی برگزار می‌شود و از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و ترکمنستان کارآموز برای آموزش به ایران می‌آیند.

مهاجری ادامه داد: در برق و آب پیشرفت‌های بسیار خوبی بعد از انقلاب داشتیم که بسیار فراتر از انتظار اجرا شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم مرکز آموزشی سمنان نیز بتواند به یکی از مراکز برتر کشور تبدیل شود و متخصصان کارآمدی را پرورش دهد.

منبع: فارس
برچسب ها: وزیر نیرو ، سد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار